Elifaykkac Kızlar 22 haftalıkk bu durumu yaşayan var mı sadece sağ kasıkta ağrım oluyor sonra geçiyor şiddetli değil
gayesblog Elifaykkac benim de ağrım oluyor doktora sorduğumda normal demişti. Rahim büyüdüğü için olması normalmiş. Güzel düşünün güzel olsun ♥️ bir problem yoktur inşallah :)