numix Hamileyken eşek gibi çalıştım .Torpille benden yaklaşık 20 puan düşük puanlı olanlar girdikten sonra KPSS defterini kapattım 🤩 Ticarete atılmaya karar verdim ,artık memur olmak istemiyorum,maaş anlamında çok bir ayrıcalığı da kalmadı açıkçası 😞 İnsallah hakeden herkes hayalindeki mesleğe kavuşur 🦋Size de şimdiden başarılar diliyorum,sınav esnasında çok su içmeyin ne olur ne olmaz 🤩