Ays-0 Kızlar 19+1 hamileyim kızım olacak inşallah. Karnımın sağ tarafında toplanmış gibi sanki çok sert, sol tarafım daha yumuşak. Sağ tarafa mi toplandı bilmiyorum öyle hissediyorum. Sizde de oluyor mu böyle
_ozlmm Ays-0 ayy evet 18+4 üz bizde iki gün önce benimde sol tarafım öyleydi hatta hareketini hissetmek için elimi karnıma koydum baktım semsert sonra hemen düzeldi ama 😂
Nazd1 Ays-0 ozamanlardan bu zamana hala bir yerde toplanıyor bıdık bazen hatta can yakıcı oluyor korkama biz 30+5 olduk mesela aylardır böyleyiz 😅
Mercan_72 Ays-0 sizin aynıyız gebeliğimiz. 😍 tekmeleri ne sıkla hissediyorsunuz. Ben hiç hissetmiyorum.
Ays-0 _ozlmm tek değilmişim😂 gergin balon gibi karnım iğne değse sönecek gibi bugün çok değişik, büyüyor ondan büyük ihtimalle 😂
Ays-0 Nazd1 yaa bende düşündüm endişe ettim biraz ilk gebeliğim normal o zaman sağlıkla kucağımıza alalim 🤍
Ays-0 Mercan_72 yaa ne güzeel 😍 çok fazla hissetmiyorum, tekme mi degilmi onuda bilmiyorum sanki hafif dokunuyor gibi huylaniyorum arada 😂 bağırsak hareketi değildir diye düşünüyorum ilk gebeligim, cinsiyetiniz belli mi
Kbr6134 Ays-0 bende 19+1 im ama hiç öyle bişey hissetmedim kişiden kişiye bebekten bebeğe değişiyor olabilir.Sağlıkla alalım kızlarımızı kucağımıza🥰