Kızlar 7.ayıma girdim bundan 2 ay öncesine kadar göğüslerim hep dolu doluydu ama bu son 2 aydır bomboş sanki yumuşacık neden sizce süt mü geri gitti noldu sanki küçüldüler birden bire. Aynısı başına gelen var mı normal mi süt üreten göğüs daha dolu olur benimkiler bir anda bomboş oldu sanki çok canım sıkılıyor bu duruma.