Turtamom Söyleyenler de kötü niyetten değil ki… Bebeğinizin sağlığı için söylüyorlar yani sizin çıkarınıza. Çocuk da değilsiniz artık inat yapasınız. Kendinize güvenin nolur. Ben sigara içmeyeceğim diyerek güne başlayın. 3 taneden bir şey olmaz diyenlere de inanmayın. Ben o içtiğim ilk haftalar tüm riskleri biliyordum ve öyle içiyordum. Kendinizi stres daha zararlı diye kandırmayın bırakamazsınız böyle diyenler bırakmıyor. İlk birkaç gün depresyon gibi oluyor, uyumaya çalışın. Yemeklerden ve çaydan tat alınmıyor ama 1 hafta sonra istek tamamen bitiyor. Kendinize güvenin ve bebeğinizi sağlıkla hayatta tutun. İnşallah bırakacaksınız ben şu vicdan azabınıza güvendim. İçiniz sızlıyor, dert edinmişsiniz. Siz iyi bir annesiniz. Bırakacaksınız. 🤍