Gulseren-85 17 ci haftada suyum geldi 1 ay hastanede kaldım ama malesef çok küçüktü meleklerim yaşama şansı yoktu. Siz içinizi ferah tutun stresten uzak durun bebekler sandığımızdan çook daha guçlu oluyor. 30 haftalık nerdeyse olmuşsunuz rahim kısalıp uzayan birşey. Benimde o dönemde serklaj teklif etiler sabah bir uyandım kontrolde 1 gun bile fark atmış şu an gerek görmüyorum dedi doktor. Yani demem o ki herşey Allahın takdiri siz moralinizi yuksek tutun, hastanedesiniz doktorlar ona göre ilaç veriyor yatarak bir bakmışsınız değil 30 … 40 bile görürsünüz. Benim yaptım tek hata o dönem çok araştırma yapıp en kötüsünü duşunmekti, oysa her hamilelik farklıdır size tek nasihatım dua edin ve hep pozitif şeyler düşünün 🩷