Mirom ben de kullanıyorum hatta bazen uzun uzadıya uğraştığım bile oluyor. Yaparken elime eldiven takmaya çalışıyorum varsa. Soluma kısmına çekirdekte çok fazla kullanırsam tabii koku oluyor solumadan yapmaya çalışıyorum az kullanınca zaten koku öyle çok olmuyor