Arkadaşlar. Eşim bana Google haritalardan takip isteği gönderdi. Bende ona gönderdim. Güven sizlik asla değil. Hamilesin ne olur ne olmaz dedi. Haklıda. Şuan ben onun konumunu oda benim konumumu görüyor. Her dakka başı giripte nerde diye bakmıyorum. Geç kalırsa bazen bakıyorum. Aramadın diyor bende konumdan gördüm iş yerindeydin diyorum. Gülüyor
Kadının biri eşime ulaşamıyorum merak ediyorum diye yazmış. Merak edilmesin diye bilgi paylaşmak istedim
Asla kendimi baskı kurulmuş özgürlüğüm kısıtlanmış hissetmiyorum
Kendimi daha mutlu ve güvende hissediyorum ❤