Kurabiyeannesi Ne durumdasınız kese görebildiniz mi ben 6+3 ün ama geç döllenmiş kese göremedik henüz beta takip ediyorum kahve kırmızı leke geliyor sürekli 🤦🏼♀️
Havvabektas Benimde 5+4 haftalık benim de 1 hafta oldu ara sıra kahverengi akıntı bazen pembe geliyor doktora gittim yerleşme kanaması dedi progestan ilaç verdi sabah akşam ve istirahat ayakta fazla durma dedi