Tuliy5
Evet çok şeker ama dediğiniz gibi farkındaysanız iki üç yıldır saçma sapan isimler türemeye başladı ve anlamlarınıda uydurma yapıuolar gerçek anlamlarından habersiz koyuyolar işte cenneten düşen ilk damla ,cenneteki çiçek ,ağaç vesaire iyice araştırıp güzel isimler koymsmız gerek bi ebeveynin en önemli ilk görevi aslında ama işte "Eda Ece’nin dediği gibi lili lolo lölö diye saçma isimler var şimdi güzelim ayşeler dururken😂😂doğru söylüyo bi yandan