elvangnc benim kafamdan attığım ay oldu. Ovulasyon takibi, akıntı takibi, gün aşırı ilişki, bacakları amuda kaldırma, yataktan kalkmama, spermler hatta geri akmasın diye ped takıp uyuma yaptığım zamanlarda olmadı. Doktor doktor gezdim en sonunda kadın doğumda hemşire bir arkadaşım gel dedi seni arkadaşım muayene etsin. 12 ocakta Gece gittim 11de hastanede nöbetçiydiler. O kadar kafaya takan araştırma yapan bir insanım ki kızın bilmediği terimleri biliyordum bana dediler ki biraz sal manyak etmişsin kendin diye. Neyse muayene oldum yine diğer doktorların da dediği gibi hiçbir sıkıntı yok rahmin güzel yumurtalık güzel kan değerlerin güzel, eşimin sperm testi sonuçlarını gösterdik yorumladılar yine güzel. Dediler ki biraz akışına bırak mayıs ayına kadar olmazsa histereskopi çekeriz klomen başlarız eşin tekrar sperm testi verir bunlara da yanıt vermezse aşılama en son tüp bebek yaparız dedi. Arkadaşım da bir sürü örnek verdi kafaya takıp ama sonradan başka bir şeyle meşgul olan kişilerin nasıl hemen hamile kaldığını falan anlattı. Ben de o gün dedim ki istemiyorum artık. Olacaksa olur olmayacaksa da olmaz. Yapacak bir şey yok uğraşmayacam artık. En fazla 2 defa ilişkiye girmişizdir ve sadece kendi zevkimi düşündüm anında da kalktım banyoya gittim. O ay da hamile olduğumu öğrendim. Kafadan silince oluyor bence.