17haftalik bebeyimi düşürdum sonra 3ay geçtikten sonra tekrar gebe kaldım 4haftalik şuan doktara gitik keseninnyeri iyi boyutuda iyi dedi ama hiç bir yolculuk yok gezmek yok sadce yat dedi. Ama çalıyorum. Ben ve çalışmak zorundayım. İşten. Cikmalimiyim diye sordum ne çik nede çıkma diyor doktor ciksaniz iyi olur dedi bne rapor yazabilimisinz peki dedim yok dedi sigara kulaniyordum. İnşallah birakicam düşük tehlikende var falan demedi aslında sadce terbir amaçlı sanırım hiç bir yolcul yok. Yürüme bile sadece yatdedi nasıl olur bilmiyorim ama hepsini yazicam belki bnimle aynı durumda olanda vardir diye biliyorum ki olucagin önüne gecilmez ben kendime dikat etmeye çalıyorum ama Allah başka pilanlari olabilir bize