Kızlar 3 aydır sürekli antibiyotik ve fitil kullandım tekrarlıyor gebelik planlıyoruz fakat bunun önüne geçmedende hamile olmak istemiyorum daha önce bunu yaşayan neler kullandığını ne yaptığını yazabilir mi bugün son fitilimi kullanacağım sonrasında yine tekrar edecek mi hamilelikte sorun olur mu çocuğa zararı var mı korkuyorum yaşamış olanlar yazabilir mi