Yasmin444 Kozlar sizin ıkıncı gebelıgınızde dıkıslerınızde ağrı oldu mu benım ağrım basen geliyor basen gıdıyor suan biraz sıddetlendı olan varda yazsın kötü bırsey degılsır umarım
Eliff_gny Yasmin444 benimde ikinci sezaryen olck oğlum 4 yaşında 4 yıl geçti ama bazen sag tarafım da sızlama oluyor sezaryen yerim de çünkü benim sağ ve sol da ikişer dikis vardı doğumdan çıkınca onlar sızlıyor ara sıra
2prensesannesiiii Yasmin444 12 aylık kızım haftaya yaşını dolduruyor 29 haftamdayım ve evet bazen karın büyüdükçe ağrı oluyor geçiyor
Kdjhjhhj Yasmin444 ben iki yil aradan sonra hamile kaldim bugüne kadar hiç sizlamazdi ağrimazdi amaliyat yerim hamile olduğumdan beri ara ara ağrilar giriyor normal bence
izobellaaa-_- Sezaryen olacağım bende hemde arasında fark yok 19 aylık oğlum var 33 haftalık hamileyim benim sezaryen çok güzel geçti hiç bişi anlamadım şimdiye kadar bakalım 2. Nasıl olacak hiç korku yok şükür 😀
Yasmin444 izobellaaa-_- benımde kızım var 13 aylık yeni 6 haftaya giricem dıkıslerımde sağ ve solda ağrı var batma gıbı
Yasmin444 Eliff_gny daha ılk kaftandayım bır kuzum var ağrım olunca acaba düşük mu olacak korkusu var
GuzelMelegimm Yasmin444 benimde dikiş yerlerim ağrıyor acıyor kaşınıyor. 4 yıl oldu demekki hala hassas. 30 haftalığım çok şükür sıkıntı olmadı. Normaldir korkma
Yasmin444 2prensesannesiiii umarım desıgınız gıbıdır saha ıkı haftam var doktora gitmeye sabırsızım biraz düşük korkusu var
Yasmin444 2prensesannesiiii benim içimde öyle var iki düşüğüm oldu canım sonra bir kızım oldu şimdi 5.5 haftalığım keseyı tek gördüm bakalım inşallah gebelıkten dolayı ağrı oluyordur