Merhabalar 7+2 haftalık hamileyim 6+5 Te randevum vardı doktor kesede embriyo yok dedi yolk sac var ama bebek yok dedi belki geç yumurtlamadır bir hafta daha bekliyelim dedi perşembeye randevum var ama kanamam olunca bir başka doktora göründüm oda sağlıksız gebelik şimdiye kadar kalp atışlarının olmasında lazımdı kanamada var düşükle sonuçlanır hiç ümitlenme dedi bu durumu yaşayan varmı sonuç ne oldu 🥺