Ayseannenn Dün sağlık ocağına gittim son testlerimi verdim, idrarda protein pozitif çıkmış doktor bir şey demedi kendi doktoruma gitmelimiyim sizce, 1 aydır idrarda geçmeyen enfeksiyonum da vardı o da düzelmemiş.
Yasminnnnn Ayseannenn Mutlaka doktoruna bildir ve tansiyon takibi yap kaç haftaliksin kaç pozitif görünüyor
Ayseannenn Yasminnnnn 35 haftalık hamileyim idrarda enfeksiyon vardı 2 haftadır ilaç kullanıyordum, tansiyonum her kontrole gittiğimde normal çıkıyordu fakat bazı akşamlar baş ağrım şiddetleniyor yükseliyor olabilir. 2 pozitif gözüküyor 
Yasminnnnn Ayseannenn Haftan büyük bir sıkıntı olmaz her baş ağrısıda tansiyona bağlı değildir benimde bazen basım ağrıyor ama tansiyonumu olcuyorum bakıyorum normal