39 haftalık olduk 40a gireceğiz önceden tekrarlayan basur sorunum bir süredir azalmıştı bugün ne yazık ki yeniden artmaya ve sert şekilde çıkmaya başladığını farkettim tamda doğuma yakın oldu bide benim normal doğum olacak muhtelemen daha da artacak bu sorunu yaşayan var mı? Doğumdan sonra mı geriler nasıl olur