Aerithma Saadet_arslan ben daha 34 olmadım ama bugün 33+5teyim. İyice ağırlaştım. Penguen gibi yürümeye başladım. 😅
esmerrmm Saadet_arslan valla kötü midem bulaniyor ilac kullanmama ragmen , ne tarafa dogru uzansam agirlik o bacagima gidiyor ve o bacagim agriyor , 2 hafta sonra gün alıcam hayirlisiyla bi dogum olaydi 🤯
Gulluuuuu Saadet_arslan 35+3 haftadan selamlar gittikçe zorlaşıyor ne güzel geçen hafta gezebiliyordum dışarda ama artık daha zor geliyor gibi çünkü sürekli tuvaletim geliyor 😂
Spgrr Saadet_arslan 34+3 üm bende artık hareketlerim iyice kısıtlandı agrilarim artti yalanci kasilmalarim oluyor ama yinede doğumdan sonrası gözümü daha çok korkuttugu için daha beklesin istiyorum iki cocuklu bi hayata ne kadar hazırım bilmiyorum 19 aylık kızım var bide😁
Saadet_arslan Aerithma ayy sorma yaa gittikçe ağırlaşıyoruz haftaya doktora gıdecem inşallah gün verir artık
Saadet_arslan esmerrmm valla hepimiz aynıyız bi bakıyorsun gün boyu Uzanıyorum başımı kaldıramıyorum bi bakıyorsun tüm evi kaldırıyorum temizliyorum 😄
Aerithma Saadet_arslan Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Bizim şimdilik normal olacak gibi görünüyor.
esmerrmm Saadet_arslan gercekten ya bazen basimi kaldiramiyorum , bazende bi güc geliyor evi temizliyorum , hamilelik garip bisey hayirlisiyla bi doguraydik baci 😂
Saadet_arslan Spgrr sezeryan olacak kısmetse benim 4 yaşında oğlum 2 buçuk yaşında kızım var 3.de yolda 😂yaşımda 24 bu arada😂
Spgrr Saadet_arslan masallahiniz var çok hızlı ilerliyorsunuz 😆😆 gün verdi mi peki doktorunuz benim doktorum 2 hafta sonra gün verecek ben 6 haziran diye düşünüyorum ama o güne verir mi bakalım