xhbgns benimkiler de çok ateşlenmedi, akşamları 37-38 arası gidip gelmişti hepsinde, tüm dozlarını yaptırmıştım, ama ben ateşi yüksek çıkarsa ateş düşürücü veriyordum 38 i geçmeden vermiyodum. Doktorumuz 38 i geçerse ateş düşürücü ver,vücudu aşıyla biraz mücadele etsin hemen verme demişti, o yüzden bekliyodum biraz🤷♀️tabi saatte 1 takip etmek lazım sürekli kontrol et ilk gün.