Kizimveben benim kızımın baş çevresi büyüktü canım baya korkmuştum ben ama doktor normal demişti normal doğum yaptım 31 temmuz da biraz doğumum zor oldu ama kizimdan dolayimi bilmiyorum benim çatı dardı seseryana alamadılar açılma olunca ama doğum esnasında 4 damarim patlamıştı kanamam vardı iki gün hastanede kaldım çıktım başka bir sorun yaşamadım şuan kızımda gayet sağlıklı