Ebuuu0 anlamadım açıkçası böyle bir durum varken neden normal doğumda sorun yok denir . Siğil zaten başlı başına bir sorun, eşlerin bile bu dönem de teması yasakken, normal doğum da bebeğin geçiş yerinde dahil olmak üzere siğil var ise bebeğe geçmeme zarar vermeme durumu bence saçma, oranını bilemesem de riskli sonuçta.