Pamuk Aysgltn Benimki de aynı normal dedi doktor.Sindirim sistemleri gelişmeden doğduğu içinmiş ve mamadan kalan fazla suyu atıyor dedi
Polatalemdar Aysgltn ben emzirdikten sonra da şeffaf kusuyor ilk süt su gibi sonrası koyulaşıyor iki bebeğimde de öyle oldu
Pamuk Aysgltn Haklısın,benim bebeğim prematüre sürekli su kusuyordu hemde baya baya şükürler olsun doktor içimi rahatlattı.
Aysgltn Pamuk bizim çok fazla değil bir kere geçen gün kustu öyle ama çok aldırış etmemiştim bu gün de iki kere öyle kusunca korktum