Himommy Kızlarrrr hiç sesimiz çıkmıyor var mı gelişme olan 🥹 bende belirtiler hâlâ aynı bat 11, 2 gündür sabah rüyamda pozitif sonuç aldığımı görüyorum ya 🥹
Enen Himommy bat yarın ama test yapmayacağım ne zaman yapsam o gün peşine adet oluyorum, o yüzden bekleyeceğim bakalım hayırlısı artık
Nil4749 Lykiav benimde 15 çatlama 3 nisan oldu ve o günü değerlendirebildim üstünden 7 gün geçmiş çıkmaz demi teste
Himommy Enen vallahi ben sabah yapıcam ay napıyım böyle de ha oldum ha olurum en azından bileyim sonra da gelmesini bekleyeyim
Enen Himommy ah hiç sorma zaten son bir hafta hiç geçmiyor ve insan strese giriyor var mi yok mu kafayı yiyorsun ama ben negatif görünce üzülüyorum o yüzden birkaç aydır yapmıyorum test sen yap bakalım sabah ne çıkacak ilk hamileligimde adetin ilk gunu silik çizgiyle öğrenmiştim inşallah seninde öyle olur canım
sutlukahve_ Lykiav aaaa hayırlı olsun o zaman var demek hemen kar ver darısı bana olsun ama hiç umudum yok
Lykiav sutlukahve_ teşekkür ederim ALLAH isteyene nasip etsin inşALLAH. Umudunu da kaybetme. Ben yine hissediyorum kesin kimyasal gebelik olacak. O yüzden sevinemiyorum
sutlukahve_ Lykiav hayır öyle düşünme güzel düşün güzel olsun bende tık yok belirti vs bu ay da olmadı sanırım