zeyasya normal dogum önerisi falan boş o an her şey bebeğe bağlı valla. Her şeyin hayırlısı olsun 🤲❤️ normaldi son 38 haftaya kadar ve 2 cm açıklık vardı sonra doğum zamanı 3 4 ve 5 cm oldu suni sancı ile beraber dayanamadım ateş bastı kramplar giriyordu ve çocuk kanala gelmişti artık maalesef ki sezaryen olundu. Ama sağ salim kucagıma aldım 2 günğn sonunda da evimize döndük