Yaklaşık 2 ay birgebeningünlüğü ovulasyonla takip ettim ve yumurtlama görmedim. Bu ay hem innovita hem birgebeningünlüğü ile takip ettim ve birgebeningünlüğünde yine yumurtlama görmedim. İnnovitada gördüğüme göre değerlendirdim ve hamileyim. Bu ay olmasa ovulasyonla takip etmeyecektir strese sokuyor diye. Demem o ki ovulasyonları çokta ciddiye almayın….