Anneolmakistiyorum1 KıZlar yerleşme kanaması denen şey kaç gün geliyor yoğun mu geliyor. Kimi diyor pembe renk kimi kırmızı yaşayan yazabılır mi🤲
Kubratntklu Anneolmakistiyorum1 pembe ve kahverengi oluyor diye biliyorum benim iki damla kahverengi gelmişti ardından normal akıntıya dönmüştü
Mommytwice2 Anneolmakistiyorum1 kişiden misiye değişir bazen hiç olmaz bazılarında bir avuç kan olur şüpheniz varsa Dr a gorunmelisiniz
Sinerjik Anneolmakistiyorum1 canim bence tüüüm bu şüphelerini doktora giderek cozmelisin 🫠 insallah vardır bebis 🥹
Anneolmakistiyorum1 Kubratntklu normal akıntı derken Seffaf akıntı da mi geliyor ben hep kuru olur diye düşündüm. Dün test yaptım ikinci silikti dün bir damla pembe akıntı geldi bugun kahve leke geldi gebe miyim degil miyim anlamadım