twinsmom__ Evet bende 4bucuk aylık olana kadar cok agrılı zorlu gecirdim aplayarak yemek yiyordum zorla,49kq la hamile kaldım kilo almışdım ama yüzüm gözüm hep hasta gibiydi ,5de biraz kendime geldim yemeklerden tat almaya başladım oda 6ya girince yine tepe taklak oldu yine ,ağırlaşdım yürüyemiyordum hemen kasık agrım oluyordu ağırlıkdan oturmak isdiyordum,şuandada haraketsiz bir modda oluyorum uzanıyorum serklaj yapıldı bende 23+5de ,Bünyem hassas kaldıramıyor dediğiniz gibi ikizleri taşımakda zorlanıyorum.Şimdi çoğu zaman dinlenerek haftalarımı sayıyorum işte Allah Yardımcımız olsun.Sağ salim zamanında kucağımıza alırız inshallah yavrularımızı