Benim bir haftadır sabahları uyandığım andan yaklaşık 3-4 saat kadar tansiyonum yüksek oluyor,büyüğüm 13-14 arası çıkıyor iki gündür ölçüyorum. Öğlen ve öğleden sonra akşamları filan yüksek değil sadece sabahları böyle. Gittim doktora idrar baktı her şey normal,sen yine ölçmeye devam et dedi kontrole geldiğinde değerlendirelim dedi. Sabahları bunu yaşamam garip geliyor size de oldu mu anneler?