Selvi___ unuttunuz diye bi sorun olacağını sanmıyorum ben aksine normalde 3 düşüğüm oldu ve hepsinde kullandım kan pırtılaşma problemim varmıs birazda moral bozukluğu bitmişti evde ilaç, düşündüğüm için öncesindede kullanıyordum almadım tekrar hamile kaldım 3. Ayda doktor zaten kesiyor folik asiti ben 1 ay kullandım çok şükür ikili taramamda güzel çıktı. Tabi herkes aynı olacak diye bişey söz konusu değil demek istediğim unuttuğunnuz günler sorun olmaz bence.