Arkadaşlar gebelikte 4. Aydan sonra sırt üstü yatmak önerilmiyormuş sola doğru yatmakta fayda var varmış fakat uyurken farketmeden ne zaman uyansam düz yatıyorum bebeğe kan akışını engelliyormuş korktum açıkçası. Bunu önlemenin bir yolu var mıdır ya da siz neler yapıyorsunuz paylaşırsanız sevinirim