Maryhoney Canım benimm, oğlunuz da daha küçük. Sizi paylaşmak istemiyor. Benim de kızım var 5.5 yaşında. Kardeşini merakla bekliyor, eminim herkesten çok sevecek ve ilgilenecek ama yine de bir süre kabul edememe gibi bir sorun yaşayabilir. Kendimi buna hazırlamaya çalışıyorum. Evdeki tek hakimliği bitiyor sonuçta. İnşallah çabucak geçer bu günleriniz🌸