Hanımlar merhaba salı günü adetime 5 gün kala gebeliğimi öğrendim öğrendiğim gün beta değerim 59.53 tü dün tekrar değerimi ölçtürdüm 77.6 çıktı 2 gün içerisinde bu kadar az yükselmesi normal mi adetime daha 2 gün var acil doktoruna sorduğumda ise evet bu kadar az yükselmesi normal çünkü daha adetine var adetin gecikmemiş bile adetin geçtikten üç gün sonra tekrar gel dedi sizce normal mi? Bu durumu yaşayan var mı?