Bulantının aşermenin cinsiyet ile alakasını olmadığını etrafımdan gördüm 1.hamileliğimde yakın arkadaşımla aynı belirtilerdeydik o da çok bulantılı kusmalıydı ben de nefes alamıyoduk yani devamlı kusmaktan yatalak geçirdik bulantı yüzünden benim kızım oldu onun oğlu. Şimdi yine hamileyim hiç yok denecek kadar bulantım olmadı. Çok dua etmiştim bidaha hamile kalırsam bulantısız olsn diye o mu tuttu bilmiyorum. Cinsiyet belli değil şuan