Beybitooo 27+1 benımde aynı bole doktorumun bana yazdıgı bı antibiyotik vardı nezaman enfeksiyon kapsam alırım hamıle olayım olmayım cok ıyı gelıyor bugun ılacın 4. Gunu kasık agrısı rahım baskısı gıttı bıle bende kendımı bole anlıyıp hemen eczaneden antibiyotik ımı alıyorum cunku enfeksiyon erken dogum sebep + bebegın gelısımınıde etkıleyen bısı + amnıyon sıvısını bıle etkılıyo