Ceren0734
Selam kızlar bize 20 haftalıkken detaylı ultrasonda rahim ağzı kısalığı olduğu ve erken doğum olacağı söylendi. Ozamanlar 29mmdi. Sonra haftada 1 kontrol edilerek yatış ve progestan sayesinde 33mm kadar yükseldik 😂 ve 34+3 olduk ama bugün kontrolumuz vardı bir haftadırda şiddetli ağrı çekiyordum nstde 0 sancı çıkıyordu 🤷🏻♀️ Bugün öğrendik ki o ağrılar boşa değilmiş kısalık 22mm inmiş ve benim minnoş kızım kanala girmiş bile 😅 uzun oldu kbakmayın şimdi esas sorum geliyor sizlere doktor suan 2 cm eğer 1.5 düşerse doğum başlar dedi 🥺 10 gün daha tutmaya çalışalım sürekli yat dedi bebeğim 2.5 kilo 10 gün daha kalırsa çok fazla problem yaşamayacağımızı söyledi doktorumuz. Tam yapmam gerekenleri heyecan ve panikle dinleyememiş olabilirim dikkat etmem gereken başından böyle şeyler geçen arkadaşlar varsa önerilerinize açığım 🙏🏻😘