Kızlar çok şükür dün sabah kızımı kucağıma aldım. Sezeryan olduk benimki mecburiydi ilk doğumum normaldi. Kimseyi asla korkutmak istemem herkesin doğum hikayesi farklıdır benimki biraz zor geçti çünkü epidural uyuşmadı ve bir anda genele döndük ne ara uyudum ne ara uyandım hatırlamıyorum. Sonrasıda zaten bildiğiniz ameliyat olduğu için ağrı vs o minvalde devam ediyor ama ne kadar yürürseniz o kadar açılıyorsunuz. Bugün ikinci gündü ve çok daha kolaydı. Sorusu olan varsa yine yanıtlayabilirim