Oğlum 41+0 da doğdu.Suyum ve kendi sancım gelmesi ile doğdu. Müdahale olmadı.Çok hareketli bir hamileydim yürüyüşler hurmalar platesler çaylar banamısın demedi. Demem o ki bebek ne zaman isterse o zaman geliyor yapılanlar sadece doğumun ilerleyişini etkiliyor diye düşünüyorum