Canim bende 2020de tam 1 - 1.5 sene sonra hamile kaldım hic bir sorun yokken. Ben normal adet gördüm hamile olduğumu bilmiyordum. Ama çok rahatsızdım.. doktora gittim. Meğerse tam adet günümde kanamalar gecirdim parçalar falan ama ben gene anlamadim. Sonra kalp atışını falan duyduk. Uzun lafın kısası doktor hatadan dolayi kaybettim sonra.
Ben umidimi kestim cok üzülmüştüm. Bir sorunumuzda yok ama bir sekilde gebelik elde etmiyordum. Sonra kafamdan çıkardım ve sağlıklı beslendim yürüşler yaptim (kilolu değilim) gezdim tozdum. Rabbim tekrar nasip etti ve şimdi bebeğim 16 aylık. Darisi basina ❤️❤️ yani yolculuğum 3 sene surdu