Merhabalar anneler biz bugüm 28+0 olduk ve artık günler yaşlaştıkça heyecan da artıyor. Merak ettiğim şey ise hastanede doğumdan sonra ne kadar kalıyoruz ne yapmalıyız neyi yapmamalıyız ziyarete gelme oluyor mu gelirlerse ne giyeceğiz her şey çok belirsiz benim için çünkü ilk evladım ve acemiyim bilgi verecek güzel anneleri dinlerim 😘