gizbirhil 32 haftalık olduk bugün doktor kontrolünde doktor suyun biraz fazla şeker testi yaptırdın mı şeker var mı dedi ben de yaptırdım şeker çıkmadı dedim şu anlık bir sıkıntı yok birtık fazla dedi bu bu durumda olan var mı içime kurt düştü