aysesultan Merhaba hanımlar beşik alacağım , park beşik almayı düşündüm sabit mobilyalardan hoşlanmıyorum. Siz hangi beşikleri kullanıyorsunuz önerileriniz nelerdir
M-Urass_Mom aysesultan Ben Elele’nin Madre modelini almayı düşünüyorum veya yine aynı markanın 6’sı bir arada bir modeli daha var. İkisinden biri. En çok alınan park beşik Madre bu arada, bilginize
aysesultan M-Urass_Mom ekstradan anne yanı almayı düşünmüyorum ve en azından bi 3-4 yaşa kadar kullanabilir mi bunu. Uzun vadede kullanmak istiyorum