Merve_818181 Bu akşam birden otururken ağrı girdi bel kısmına ve oturdukça batıyormuş hissi var yürürken çocuk çıkacakmış gibi hissediyorum hareketleri normal. Sizce doğum habercisi mi neden ağrır kasıkta ağrı yok yalancı sancı mı