M-Urass_Mom kişiye göre değişiyor 20. Haftadayım hiç çatlağım yok henüz arkadaşımla aramızda 1 ay falan var o 20. Haftada falan çatlamıştı ben 2 kilo aldım o da 4-5 kilo falan aldı galiba ama baya erken çatlak oluşumu başladı onda hatta şuan baya çoğalmış yanlarında ben unutuyorum çoğu zaman krem sürmeyi lierac kullanıyorum umarım çatlağım çok olmaz annemde ablalarımdada olmamış