Arkadaşlar Ludovico Einaudi’nin konseri olacak 11 Eylül’de. Bilmeyenler için Experience eserini illa duymuşsunuzdur. Çok gitmek istiyorum fakat o tarihte 38 haftalık olacağım. Bilet alsam mı almasam mı kafam çok karışık 😅 İleriki tarihli olayları nasıl planlıcaz biz? 😂