Mlkkrglle1 8 mayısta sezeryanla doğum yaptım bebeğim küvezde süt sagiyorum ama az süt arttırmak için öneri verirmisiniz ve bebeğim solunum sıkıntısı çektiği için küvezde başına gelen var mı nasıl atlattiniz bu durumu