hz_cicek 13.haftaya giriş yaptık ama benim hiç karnım yok normal mi? Sadece 1 kg aldım o da açken tartılınca yok oluyor😅
yabadabaduu hz_cicek 6 buçuk aylıkken hamile olduğumu saklayarak çalışan ben 😂 o kadar göbeğim küçüktü son zamanlarıma kadar daha çook yeni ayrıca hemen çıkmaz zaten 🫠
Gizemyksel Bence normaldir iki aylıgız karnımı görseniz şok olursunuz dört aylık gibi çok rahatsız ediyor şibu zamanlarda 😵💫