Nurseminn İyii geceler Birkaç gündür sağ ve sol bacaklarımda şiddetli kaşıntı ve sonrasında çok fazla morarma oldu, bugün dahiliye muayene gittim ve gebelik kolestazından şüphelendi.. Kan tahlili yapıldı daha önce böyle bir şey ile karşılaşan var mı acaba
Zynp12 Nurseminn bende de 27 haftadan beri var kaşıntı kollarimda bacaklarimda sırtımda avuç içleri ayak altlarimda şu an 30. Haftamdayim 2 hafta önce gittim aile hekimine söyledim oda kan istedi değerlerim yüksek çıktı dahiliyeye yonlendirdi bugün dahiliye ye gittim yine kan aldılar artık ne zaman cikarsa sonuç
Sizdenbirii1 Gebelik kolestazı geceleri özellikle inanılmaz kaşıntı yapar kollarda bacaklar da ellerde safra asitlerine bakarlar alt üst değerlere eğer yüksekse ona göre ilaç veriyo doktor düzenli kullanınca bi sorun olmıyor
FyA Sizdenbirii1 hımmm bendede el avuç içlerimde ve kol içlerimde bide ayaklarımda ara ara oluyor ama sürekli değil gecen hafta olmuştu mesela şükür şuan yok doktora söylesem miki
Guclu_anne Sizdenbirii1 İyi günler, bu gebelik kolestazını ilk kez duyuyorum ve hiç bilgim yok. Bacaklarımda kırmızı noktacıklar var ve aşırı kaşıntı ypiyor. Bir iki tanede kolumda çıktı. 16 haftalığım ve yklasik bir haftadır var. Başta uyuz mu acaba dedim ama noktalar çok küçük uyuz gibi değil. Bu kolestazla alakalı olabilir ki? Tam olarak nedir bu kolestaz.
Nurseminn Ben geçer diye çok önemsemedim ama kadın doğum doktorum görünce pek hoşuna gitmediğini söyledi hemen gittim tahlil yaptırmaya
Fatosayirkan94 Bende de var şuan 28+4 teyim her hafta kan veriyorum safra asitlerine baktiriyprum ursaktive kullanıyorum
Nurseminn Bu durum tehlikeli bir şey mi acaba internette araştırıldığında bi sürü saçma sapan şeyler yazıyor insanın morali bozuluyor
Nurseminn İnşallah kötü bir sonuç çıkmaz canım, insanın aklına hep kötü geliyor iyi düşünelim iyi olsun bebişler sağlıkla gelsinler Benim sonucumda cumartesi sabahı çıkacak dahiliyeye gitmiştim bende
Fatosayirkan94 Guclu_anne kan testi yaptır alt ast değerlerine baktir bide aclik safra asidi değerine baktir orda belli oluyor
Sdtnrsvn Gebelik kolestazım vardı. Bebeğimin şuan 20 günlük. Kaşıntınız varsa doktorunuz ile paylaşın. Zorunlu doğum yapılması gerekiyor. Benim 37. Hafta tamamlanınca doğum yaptırılıyor. Kaşıntı bebeği strese sokup kakasını yaptırabilirmiş. Ben 38+1 de suni sancı ile normal doğum yaptım. Korkmayın. Doktorunuza ve kendinize güvenin. Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin🌿
Guclu_anne Pamukanne4 Daha önce başka şikayetlerde dolayı doktor kan almıştı. Onları kontrol ettim. Alt ve ast testlerini almış ve temiz çıkmış o yüzden yeniden gitmedim doktora. Perşembe günü randevum var o zaman unutmazsam bahsedicem doktora.