gizemlianne ben de 13 haftalık hamileyim, farklı bir doktora gidiyorum ama demir sigortayla liv hospital a geçersem müberra hocayı düşünüyorum. Tek çekincem alanında nasıl iyi mi? ve normal doğum yanlısı mı? herhangi acil bir durum olduğunda yaklaşımı nasıl? sizin bu konularda deneyiminiz olduysa paylaşırsanız çık sevinirim.