kahvesever__ Nasılsınız napıyorsunuz bakalım😅 Oğlumu yeni yatırdım eşimde kızımı uyutu bende biraz dinlenip uyacam 😊
MorKelebek54 kahvesever__ oglusu emzirdim uyuttum simdi tam dalmasini bekliuorum sonra ystirip bende yaticam insallah ☺️ yorucu bi gundu son 10 gun gibi 😂
Bendiyebiri_ kahvesever__ oğlumu uyuttum yarın eşim hastahaneden çıkacak heyecandan uyuyamiyorum 😊 kızımda karnımda kıpır kıpır 😊
Hilallaylizz kahvesever__ uyumaya çalışıyorum 😂ama olmuyor kafama takıyorum doktor bebeğin kalp atışı çok yüksek dedi sancı da var 🤷🏼♀️nst de korkuyorum
Asiya__0045 kahvesever__ kızım 25 aylık 25+4 haftalık hamileyim oğlum olacak inşallah kızım az önce uyudu bebis te gelince bana uykular haram olacak herhalde 🤣🤣💓💓💓
Duyguch01 kahvesever__ benimkilerin arası da 1,5 yaş olucak. Nasıl geçiyor günleriniz alıştınız mı ? 🥰 önerileriniz var mı
kahvesever__ Hilallaylizz kötü düşünme stres yapma sakin olmaya çalış her şey güzel olucak kötü düşünme sağlıkla yavrunu kucana alırsın inşallah 😊
Cansel32525263 Hilallaylizz korkma canım benım geçen hafta 38de Nstde çok yüksek çıktı bu hafta dogurursun dedibugün gittim 39da sancım çok azdı haftaya gel dedı bu sefer dogurursun falan demedı 🤣🤣🤣🤣
Hilallaylizz kahvesever__ inşallah dua edin bana az kaldı zaten 35 hafta olduk 2 hafta daha sabreder inşallah 🤷🏼♀️😞
kahvesever__ Duyguch01 baya zor oluyor oğlum çok kıskanıyor arada vuruyor dövmek istiyor engel oluyorum bazende beraber oyun oynuyorlar
Hilallaylizz Cansel32525263 ama sancım da var tek nst de çıkmıyor kendimde de ara ara bana da geliyor 🤷🏼♀️ondan korkuyorum zaten eğer bebeğin kalp atışı yüksekse normal yapamazsın dedi sezeryana alırım dedi işte belki kordon dolanmış ondan nabzı yüksek olabilir dedi biraz tedirgin olduk kız cagaz uyuyor karnımı dürtüyorum hareket ediyor mu etmiyor mu diye 😞
Havva2626 Bende uyuyamıyorum göğüsüme öküz oturmuş hissi 37 haftalığız ağızdan nefes alamıyorum bu aralar, normal mi?