Kullandığınız memnun kaldınız hangisi piyasada bir sürü var kafam karıştı..🥴
Hgmom1 folidoce kullanıyorum canım önerimdir
Hgmom1 Folicus Plus kullandım gebe kalmadan önce. Gebelikte de aynisina devam ettirmisti
Hgmom1 folidoce
Valla doktorum bana FOLİC-1 yazmıştı onu kullanıyorum şuan
Drysf_bjk onu hiç duymadım
Hgmom1 valla bilmiyorum canım doktor verdi
Solgar folacin kullaniyorum guzel bulanti yapmadi
Elenatal 2 kullanıyorum reçetesiz satılıyor
Hiç bulantı yapmıyor güzel memnunum